Vad händer när lågan slocknar? Vad gör jag då, är det meningen att jag ska leta mig fram. Jag vet inte. Det är kanske det som är meningen.

Just nu önskar jag att jag hittade en sån där lapp jag skrivit för länge sen som det står något alldeles gulligt, fluffigt och underbart på. När man inte kan se annat än leenden och lyckliga slut. Samtidigt är det jobbigt att vakna upp till verkligheten. Tomt, kallt och tråkigt. Mest tomt. Ganska mycket tråkigt. Jag menar, när blev jag den här tjejen. När har jag någonsin tyckt om staden jag växte upp i och varför i helvete bor jag här nu. Antar att kärlek färändrar mycket. Förändrar, kastar runt och förvirrar. Nu står jag här, utan att ha en aning om vem jag egentligen är och vem jag vill vara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi finns här om du vill.♥

2011-01-19 @ 18:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0