.. så älskar jag dig

Jag börjar bli rädd för mig själv. Rädd för att tiden går så snabbt, rädd för att tiden får mig att vela och rädd för att tiden får mig att äntligen bestämma mig för saker. Rädd för att jag inte är ensam och för att när jag äntligen tagit ett självständigt beslut vill ha bekräftelse från den personen som står mig närmast. Jag är inte ensam. Även fast jag ibland känner mig alldeles, alldeles ensam. Det är inte samma sak längre.
Ord som bara velas fram av en för stunden alldeles förvirrad sahra som i vanliga fall är den personen som alltid klarar sig. En sahra som är kär och en sahra som förmodligen bara skriver utan att, som vanligt, komma fram till något vettigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte ensam stumpan. Du har både morfar och mej. Kram

2010-02-22 @ 20:47:45
Postat av: Solena

Kan relatera till vissa delar av dina ord.Finns alltid,ring!



<3

2010-02-25 @ 22:00:21
URL: http://solenan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0