Jag hör fortfarande din röst, ditt skratt, dina steg och hur du gungar i din stol. För över ett år sen var det min verklighet.

Det är konstigt hur tiden går så snabbt. Men samtidigt så långsamt. Det känns som evigheter sen jag tog studenten. Men det är inte alls länge sen mitt liv förändrades så drastiskt. Tiden är konstig och jag kommer nog aldrig förstå.
Just den här tiden sitter jag i min alldeles fina rosa pyjamas och ska strax äta min ben&jerry's som jag suktat efter i x antal dagar. Att jag blivit en så dålig bloggare har jag ingen ursäkt till mer än att den fritid jag har antingen går till min lathet eller till enes. That's it, The real deal. Och jag är tråkig.

Kommentarer
Postat av: LIV

ska till stockholm då.

Men kommer på eftermiddagen... kan komma tidigare.

Nån speciell tid??

mejla över ditt nummer till min mail

[email protected]

så kanske vi kan styra upp något :=)

2010-02-04 @ 01:54:12
URL: http://livea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0