Vi två hör hemma i ett rum med inga andra

och så har en hel dag gått, igen. Jag vaknade imorse av att min chef ringde, NEEEEJ tänkte jag som helst av allt ville sova ut, sen tänkte jag att jag har ju iof sovit fler timmar än vad jag brukar och svarade. När ska jag komma frågade jag och fick svaret "nu, helst". Sagt och gjort, jag gick upp, åt frukost, och åkte till jobbet. Övertid tillochmed. Då kände jag mig duktig när jag kom hem. En fet godispåse tyckte jag också att jag förtjänade och jag plingade på hos Frida för att se om hon ville gå med mig till centrum.  Det var hur länge sen som helst vi sågs, trots att vi bor dörrarna bredvid varandra. Så vi försökte ta igen allt som har hänt samtidigt som vi gick, det resulterade i två väldigt vimsiga tjejer som går och skrattar och kippar efter andan för att man försöker berätta så mycket som möjligt i en mening.
Jag kollade på idol, det är kul hur kul sånt där verkligen kan vara. Fast roligast var nog ändå Leila "kan man ta en liten chokladbollsbit eller?" Det var kul. haha. Nej, om jag somnar snabbt är de kortare tid tills på fredag, för då ska jag till Norrköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0