bara för att idag var en sån där dag när jag vill skrika ut hur mycket jag älskar min pojkvän

Jag och frida åt frukost, kollade på Harry Potter 2 och drack kaffe. Massa kaffe. Det där med detox var inte riktigt min grej. Så nu när jag slutat med den förgiftar jag mig själv med de gifter jag försökt få bort. Det jag insett är att jag älskar kaffe och att min huvudvärk nu är borta. Sen skulle jag bege mig till Mist för att få mitt schema. Det gick sådär att köra bil. Jag kommer till odenplan, inser att det är massa vägbyggen och den väg där jag vanligtvis brukar svänga in på när jag går är inte tillgänglig för biltrafik. Jag kör ner på Sveavägen och inser att det är förbjudet att svänga vänster så jag svänger till höger, gör en u-sväng och kör rakt över korsningen. Allt detta (som jag troligen gjorde om 5 gånger) resulterade i att jag hamnade på norra bantorget som jag kom ifrån. Så började allt om. Till råga på allt var jag stressad som ett djur helt i onödan.

Kommentarer
Postat av: elin

är inte mist den där sminkaffären?

2009-11-25 @ 09:07:55
URL: http://eliine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du glömde att mormor gjorde en brandkårsutryckning och räddade dagen åt dej. hi hi Kram

2009-11-28 @ 11:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0