31/1-09

monstret tog över allting,
och nu är det slut. 
På ett sätt känns det så himla bra,
allt lidande och allt det hemska är borta, 
det kommer inte tillbaka nu,
och det kommer inte spöka på nätterna eller dagarna
Det kommer inte längre komma med ångestattacker
blandat med känslor fyllda med hat, kärlek och sorg. 
det finns inga ord för någonting 
och jag kan inte med ord beskriva hur jag känner, 
vilket sorg det är, hur jobbigt det är, 
och hur bra det känns att allt lidande nu är borta. 
jag älskar dig mamma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du beskriver vad vi känner bra min älskling. Kram

2009-02-03 @ 16:36:13
Postat av: Anonym

Hoppas på att det blir bra för din mamma nu när monstret är borta hon kommer få vara i fred. Det var det bästa trots allt...

2009-02-03 @ 22:31:07
Postat av: natalia

:( jag beglagar verkligen fan kan tänka mig att de verkligen hände. jag finns här om du vill prata gumman. :(

2009-02-06 @ 11:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0