jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Jag var på begravning igår, och det var jättejobbigt,
det är det alltid.
Men på ett sätt så känns det så skönt,
mamma kommer alltid vara kvar med mig,
och hon är det hela tiden,
det är bara det kroppsliga som har försvunnit.
Det gör allt all min oro för det här har försvunnit
och jag kanske för en gångs skulle kommer kunna leva
ett helt normalt liv,
utan massa konstiga funderingar, frågor och skräckscenarior.
Nu kan jag pusta ut, även fast det med är jobbigt.
och vill bara säga tack till alla vänner och alla andra som finns där för mig :)



Kommentarer
Postat av: Ulla och Hasse Erlandsson

Det känns bra för oss att du kan andas ut. Vi älskar dej det vet du. Kram

2009-02-12 @ 21:25:10
Postat av: ellen

du är bäst! love yoou

2009-02-12 @ 23:28:57
URL: http://eliine.blogg.se/
Postat av: malin

Ingenting kan jämföras med hur otroligt stark du är.

Ingenting kan jämföras med dig Sahra.

Kom ihåg att kärlek inte är något man kan ta på. Det är bara någonting som finns där. Alltid. Kärleken är inte logisk. kärlek är kärlek. Allting som har med kärlek att göra finns alltså kvar.

2009-02-12 @ 23:44:21
URL: http://ipickyou.devote.se
Postat av: Vavva

Vi är bara ett telefonsamtal bort!! Vi finns här när du behöver oss! Vi älskar dig!

Kram Vavva och farbror

2009-02-15 @ 07:22:13
Postat av: sanna

jag saknar dig sahra

2009-02-17 @ 13:06:10
URL: http://sannanannskog.blogg.se/
Postat av: Niklas

<3

2009-02-27 @ 23:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0